
W naszym sklepie internetowym Geret.pl dostępne są następujące metody płatności za zamówienia:
1. PRZELEW TRADYCYJNY - Możesz przelać pieniądze na nasze konto lub wpłacić je w banku lub na poczcie. W takim przypadku warunkiem zrealizowania zamówienia jest odnotowanie wpłaty na naszym rachunku.
CONTINO.PL S.C.
ul. Poznańska 56, 62-028 Koziegłowy
PKO Bank Polski: 40 1020 4027 0000 1802 0874 7166
Prosimy w tytule zamieścić informację: Geret - Zamówienie nr [tu proszę podać numer zamówienia].
2. SZYBKI PRZELEW ON-LINE - W tym przypadku operację zabezpiecza serwis Przelewy24 (PayPro SA). Po wybraniu swojego operatora zostaniesz skierowany na jego stronę internetową, gdzie po zalogowaniu się na swoje konto bankowe dokonasz wpłaty. Dostępne są usługi wszystkich największych banków w Polsce. Bezpieczeństwo płatności online zapewnia PayPro S.A. (www.przelewy24.pl).
3. Płatność BLIK - Szybkie i bezpieczne transakcje dzięki metodzie BLiK. Bez logowania się do banku. Wpisz kod na stronie płatności w sklepie internetowym. BLIK. Potwierdź transakcję PINem w aplikacji banku. Gotowe!
4. KARTA PŁATNICZA - Po złożeniu zamówienia zostaniesz skierowany na stronę Płatności Przelewy24, która obsługuje płatności kartami w naszym sklepie. Połączenie z tą stroną jest szyfrowane i w 100% bezpieczne. Zostaniesz poproszony o podanie danych z karty, które trafią bezpośrednio do Twojego banku. Obsługiwane karty płatnicze: VISA, MasterCard, Maestro za pośrednictwem płatności Przelewy24. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
5. SPRZEDAŻ RATALNA ALIOR BANKU
1. Wybierz produkt i dodaj go do koszyka.
2. Jako formę płatności wybierz Raty Online. Zostaniesz przekierowany do wniosku w Alior Banku.
3. Uzupełnij elektroniczny formularz wniosku. Przygotuj numer dowodu osobistego, numer konta bankowego, a także informacje o dochodach oraz zatrudnieniu.
4. Decyzję otrzymasz maksymalnie do 15 minut.
5. Jeżeli decyzja będzie pozytywna, zostaniesz poproszony o wykonanie przelewu weryfikacyjnego w kwocie 1 zł.
6. Po pozytywnej weryfikacji otrzymasz potwierdzenie realizacji transakcji. Umowa ratalna jest wysyłana na wskazany adres e-mail.
Czy można zrezygnować z płatności ratalnej?
Odstąpienie od umowy pożyczki w przypadku zwrotu produktu natychmiast po zakupie jest możliwe do 14 dni od daty otrzymania towaru.
Należy odstąpić od umowy kupna w sklepie, poprzez wypełnienie formularza zwrotu, odesłanie towaru i jednoczesne zgłoszenie do banku odstąpienia od umowy pożyczki. Jeżeli zwrot towaru jest zgodny z regulaminem sklepu, klient otrzyma kwotę pożyczki na wskazany we wniosku rachunek. Następnie powinien wpłacić kwotę do banku, przez co spłaci pożyczkę.
Odstąpienie od umowy pożyczki a reklamacja produktu
Jeżeli reklamacja produktu ma miejsce do 14 dni od daty otrzymania towaru, należy odstąpić od umowy kupna w sklepie poprzez wypełnienie formularza, odesłanie towaru i jednoczesne zgłoszenie do banku odstąpienia od umowy pożyczki. Jeżeli zwrot towaru jest zgodny z regulaminem sklepu, klient otrzyma kwotę pożyczki na wskazany we wniosku rachunek. Następnie powinien wpłacić kwotę do banku, przez co spłaci pożyczkę.
Jeżeli reklamacja ma miejsce później niż 14 dni od daty otrzymania towaru, cała procedura przebiega bez zmian. Należy jednak dokonać spłaty całkowitej kwoty pożyczki do zapłaty na dany dzień.
Odstąpienia od umowy pożyczki w trakcie spłaty
Nie ma możliwości odstąpienia od pożyczki po upływie ustawowych 14 dni. W przypadku chęci wcześniejszej spłaty pożyczki należy spłacić kwotę całkowitą do spłaty na dany dzień.
Kliknij tutaj aby przejść do kalkulatora rat.